Όροι Αγορών

Οι παρόντες «Όροι Αγορών» εφαρμόζονται σε κάθε πώληση προϊόντων (εφεξής «Προϊόντα») που πραγματοποιείται από την επιχείρηση που διατηρεί η Ναταλία Λάϊου με διακριτικό τίτλο «Divine Vibes» (στο εξής η επιχείρηση καλούμενη χάριν συντομίας ως «Divine Vibes»), με έδρα στην Αθήνα (Καλλιθέα Αττικής) επί της Λεωφόρου Συγγρού, αριθμ. 196 (ΤΚ 17671) και ΑΦΜ 049216670, Δ.Ο.Υ. Καλλιθέας.

Α) Αγορές από την Divine Vibes

1. Παραγγελία. Υποβολή και Αποδοχή

1.1 Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας
Η παραγγελία των προϊόντων υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της Φόρμας Παραγγελίας που βρίσκεται στον ηλεκτρονικό ιστότοπο της Divine Vibes. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας, ο Πελάτης λαμβάνει μέσω ειδικού συνδέσμου γνώση των όρων που αφορούν την πώληση των προϊόντων που επιθυμεί να αποκτήσει και στη συνέχεια επιλέγει το εικονίδιο επιλογής με το οποίο δηλώνει ότι : «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους και προϋποθέσεις αγορών». Με την επιλογή του εικονιδίου αυτού, ο Πελάτης δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση των ακόλουθων πληροφοριών:

  1. Των κύριων χαρακτηριστικών των προϊόντων που παρήγγειλε, όπως αυτά περιγράφονται στην ιστοσελίδα. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, ούτως ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων. Η Divine Vibes δεν έχει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλειψε να ενημερωθεί επαρκώς για τα ανωτέρω.
  2. Της ταυτότητας, της διεύθυνσης, του αριθμού τηλεφώνου και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Divine Vibes.
  3. Της συνολικής τιμής των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α., κάθε άλλου τέλους και όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου καθώς και κάθε άλλης δαπάνης. Πρόσθετες επιβαρύνσεις, οι οποίες δεν έγιναν γνωστές στον Πελάτη πριν την υποβολή της παραγγελίας του, δεν βαρύνουν τον Πελάτη χωρίς προηγούμενη ρητή συναίνεσή του. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων όπως τίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι τελικές (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α.). Οι τιμές αυτές δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια.
  4. Των μέσων πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, αλλά και της προθεσμίας εντός της οποίας η Divine Vibes αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα.
  5. Των τυχόν περιορισμών παράδοσης και των μέσων πληρωμής.
  6. Των προϋποθέσεων, της προθεσμίας και της προβλεπόμενης διαδικασίας για την άσκηση τουδικαιώματος υπαναχώρησης καθώς και της υποχρέωσης επιβάρυνσης του Πελάτη με το άμεσοκόστος επιστροφής των προϊόντων στην Divine Vibes σε περίπτωση υπαναχώρησής του.
  7. Όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση το Νόμο, την πληροφορία ότι ο Πελάτης δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή, κατά περίπτωση, τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
  8. Της ύπαρξης ευθύνης της Divine Vibes για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.
  9. Της υποχρέωσης πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας.

Η αποστολή της παραγγελίας προς την Divine Vibes αποτελεί πρόταση για αγορά των παραγγελλόμενων αγαθών και δήλωση αποδοχής όλων των χρεώσεων που στην παραγγελία περιγράφονται. Αν δεν υπάρχει ενημέρωση ή αποδοχή, ο Πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής.

1.2 Επιβεβαίωση παραλαβής ηλεκτρονικής παραγγελίας – Κατάρτιση πώλησης
Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την Divine Vibes πριν ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας από την Divine Vibes, όπως περιγράφεται κατωτέρω.

H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την Divine Vibes από την στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση αναφορικά με την παραγγελία με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας».

Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (κιν.: 6942 855095), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@divinevibes.gr).

2. Παράδοση παραγγελίας

2.1 Τόπος Παράδοσης
Αν ο Πελάτης έχει επιλέξει πληρωμή της παραγγελίας του με πιστωτική κάρτα, οφείλει κατά την παραλαβή του Προϊόντος, από τον μεταφορέα να επιδεικνύει ταυτόχρονα με το έγγραφο ταυτοπροσωπίας και την πιστωτική του κάρτα με την οποία πραγματοποίησε την αγορά.

Παράδοση στον τόπο που ορίζει ο Πελάτης: Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη – μεταφορέα ο οποίος παραδίδει το προϊόν. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Divine Vibes, αλλά τον Πελάτη.

2.2 Κόστος μεταφορικών

Το κόστος μεταφορικών είναι για όλα τα προϊόντα ως εξής:

  • Εντός Αττικής: 4 ευρώ.
  • Στην υπόλοιπη Ελλάδα: 5 ευρώ.
  • Στην Ευρώπη: 15 ευρώ (απλή αποστολή).
  • Από 100 ευρώ και πάνω δωρεάν μεταφορικά (ισχύει για όλα τα προϊόντα).

2.3 Χρόνος Παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των πωλούμενων προϊόντων προσδιορίζεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της Divine Vibes. Τα προϊόντα της παραγγελίας αποστέλλονται το συντομότερο δυνατό και σε κάθε περίπτωση ο χρόνος παράδοσης δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημερολογιακές ημέρες από την σύναψη της σύμβασης πώλησης, εκτός αν ο Πελάτης και η Divine Vibes έχουν συμφωνήσει διαφορετικά ως προς τον χρόνο παράδοσης και η συμφωνία αυτή επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.

Ανωτέρα βία: Η Divine Vibes δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Divine Vibes ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η Divine Vibes δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση της παραγγελίας. Ως γεγονότα ανωτέρας βίας, αναφέρονται ενδεικτικά και όχι περιοριστικά : απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές.

Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η Divine Vibes υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

3. Πληρωμή

  • Αντικαταβολή με μετρητά
  • Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα
  • Κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
  • Paypal

4. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων

Ο Πελάτης διαθέτει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων για να υπαναχωρήσει από την σύμβαση, χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από αυτές που προβλέπονται στην συνέχεια. Ο Πελάτης
επιστρέφει τα προϊόντα στην διεύθυνση : Λεωφόρου Συγγρού, αριθμ. 196 (ΤΚ 17671, Καλλιθέα Αττικής). Σε οποιαδήποτε περίπτωση ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με την Divine Vibes, είτε μέσω τηλεφώνου (κιν.: 6942855095) είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (info@divinevibes.gr) . Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που έχει αγοράσει από τον ιστότοπο της Divine Vibes χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

  1. Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
  2. Για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν, τα στοιχεία του οποίου αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
  3. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Divine Vibes για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
  4. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής Φόρμας και αποστολή της α) είτε στην ταχυδρομική διεύθυνση της Divine Vibes (Λεωφόρος Συγγρού, αριθμ. 196 ΤΚ 17671, Καλλιθέα Αττικής), β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση (info@divinevibes.gr) και η Divine Vibes είναι υποχρεωμένη να
    επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
  5. Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
  6. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Divine Vibes υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Η Divine Vibes μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει τα προϊόντα ή μέχρι ο Πελάτης να παράσχει αποδείξεις ότι απέστειλε πίσω τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Η Divine Vibes προβαίνει στην προβλεπόμενη στο πρώτο εδάφιο επιστροφή των χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο Πελάτης χρησιμοποίησε για την συναλλαγή, εκτός αν ο Πελάτης έχει συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο πελάτης με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η Divine Vibes εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Divine Vibes κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
  7. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η Divine Vibes έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του. Η Divine Vibes μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει τα προϊόντα ή μέχρι η Πελάτης να παράσχει αποδείξεις ότι απέστειλε πίσω τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο
  8. Η Divine Vibes δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Divine Vibes.
  9. Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Divine Vibes εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε Divine Vibes δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

5. Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας

Σε περίπτωση ευθύνης της Divine Vibes για πραγματικό ελάττωμα του προϊόντος ο Πελάτης δικαιούται κατ’ επιλογήν του: α) να απαιτήσει, αποκατάσταση της ανταπόκρισης του προϊόντος, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Εάν ο Πελάτης επιλέξει την αντικατάσταση του προϊόντος η Divine Vibes οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.

Τα παραπάνω εκ του νόμου δικαιώματα του Πελάτη για τα κινητά προϊόντα παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών.

Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με την Divine Vibes αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο email : info@divinevibes.gr. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η Divine Vibes επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

Περιορισμός ευθύνης: Η Divine Vibes απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν γνωστοποίησε στον Πελάτη και έτσι αυτός γνώριζε, την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον, η Divine Vibes δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

6. Προσωπικά Δεδομένα

Ο Πελάτης συμπληρώνει προσωπικές πληροφορίες (π.χ. όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο) στην ειδική Φόρμα Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα «Απόκτησέ το», προκειμένου να υποβάλει στην Divine Vibes την παραγγελία του για προϊόντα. Η Divine Vibes ως Υπεύθυνη Επεξεργασίας, συλλέγει τις απολύτως απαραίτητες για τη διεκπεραίωση των ανωτέρω συναλλαγών πληροφορίες που καταχωρούνται από τον Πελάτη («προσωπικά δεδομένα» ή «Δεδομένα»). Τα Δεδομένα του Πελάτη διατηρούνται από την Divine Vibes για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκπλήρωση της σύμβασης πώλησης με τον Πελάτη και πάντως για διάστημα όχι μεγαλύτερο των πέντε ετών από τη λύση ή λήξη της σύμβασης αυτής, όπως ορίζεται από το νόμο για την παραγραφή τυχόν αξιώσεων και για λόγους εκκαθάρισης.

Τα φορολογικά στοιχεία καθώς και όσα απαιτούνται για λόγους ελέγχου από τις εποπτικές Αρχές θα τηρούνται όσο ορίζεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Στη συνέχεια θα καταστρέφονται με ασφαλή τρόπο, υπό την προϋπόθεση ότι η διατήρησή τους δεν απαιτείται πλέον για την εκπλήρωση του ανωτέρω σκοπού ή για την κάλυψη των επιχειρησιακών, φορολογικών, ή λογιστικών απαιτήσεων της Divine Vibes ή για την προάσπιση των δικαιωμάτων της ενώπιον Δικαστηρίου ή Αρχής. Πρόσβαση στα Δεδομένα του Πελάτη έχει το απολύτως απαραίτητο προσωπικό της Divine Vibes το οποίο έχει δεσμευτεί με τήρηση εμπιστευτικότητας και οι συνεργαζόμενες με την Divine Vibes επιχειρήσεις, οι οποίες επεξεργάζονται τα Δεδομένα ως Εκτελούντες την Επεξεργασία για λογαριασμό της Divine Vibes και σύμφωνα με τις εντολές της. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και την άσκηση των δικαιωμάτων σας διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

7. Τελικές Διατάξεις

Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στο site από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής.

Για οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Divine Vibes και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. Η λειτουργία του site διέπεται από τον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο που ισχύει. Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που προκύψει οποιαδήποτε διαφορά από τη μεταξύ μας συναλλαγή ή έχετε κάποιο παράπονο μπορείτε να μας αποστείλετε σχετικό έγγραφο αίτημα μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αν για την αντιμετώπιση της διαφοράς αυτής ή του παραπόνου δεν καταφέρουμε να καταλήξουμε σε κοινή μεταξύ μας συμφωνία, έχετε τη δυνατότητα  σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) η οποία προβλέπεται πλέον στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το site μας, μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 210646081,  info@eccgreece.gr. Ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του.

Επίσης, για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου (Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή) του Υπουργείου Ανάπτυξης (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, 1520@mindev.gov.gr, τηλ.:1520), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (grammateia@synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460862), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στις κατά τόπους περιφερειακές ενότητες της χώρας.